Nå bor Marci i Tromsø

Marci és Oszkár szédítően izgalmas kalandjai a sarkkörön túl, a jegesmedvék, pingvinek és bálnák földjén...

Friss topikok

  • hajlektalan egyetemista: mennyi az erasmus alaposztondij most? regen 340 euro volt havonta, de talan emeltek. (2007.12.03. 20:12) Értem!
  • dojcii: Egyszerűen csak ... nagyon tetszik :D (2007.10.21. 01:05) Arkhimédész és a Túra
  • Varelse: A zóra ketyeg. Úgy egyébként mindenre kíváncsiak vagyunk... főleg a szövegre és a képekre. De mint... (2007.10.07. 18:30) Boldog Bobby
  • Halmos Máté: Nagyon szép hely lehet, még a fordulatos időjárást is beleértve! "Egyebkent azt a furcsa szerkeze... (2007.08.30. 14:22) Észak Párizsa

2007.10.23. 01:04 mrhoward

Értem!

Úristen! Értem! Már mindent értek! A Bruce szabadidejében fest -- ez mindent megmagyaráz! Perölöl sztrákcsörz -- napersze! Egyszerűen csak szereti a fákat és az ágakat... Úgymond arboszexuális (na nem azért, persze én is az vagyok).

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://tromso.blog.hu/api/trackback/id/tr6204441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dániel Főpajtás 2007.11.15. 21:51:34

Elnézést a szédítően más témájú bejegyzés miatt, de ezúton szeretnék üzenni Marci pajtásnak:

Wrooáá! Ausztriában több pályát is lezártak lavinaveszély miatt, több helyen méteres hótakaró alakult ki. Valamint Ausztria legtöbb napos órájával büszkélkedő régiójának ékköve, egy kis panzió, már elkezdte csinosítani tetőtéri szobácskáit, mivel csupán 3 hónap múlva vidám gyerekzsivaly fogja betölteni a szobákat. Valamint vettem egy kartonnyi akciós energiaitalt.
Csak ennyit szerettem volna:)
Dani pajtás.

hajlektalan egyetemista 2007.12.03. 20:12:13

mennyi az erasmus alaposztondij most? regen 340 euro volt havonta, de talan emeltek.
süti beállítások módosítása